WELCOME TO MY BLOG..

Dedikasi khas buat ibuku,suamiku & teman-temanku yang dicintai!

Friday, October 1, 2010

Dah 9 Bulan Bersama!!!!!!

Assalamualaikum....

Em..sedar tak sedar hari ni 01.10.10 genapla 9 bulan usia perkahwinan saya bersama suami tercinta Azlisham Mohd Arif..bererti 9 bulan jugalah saya memegang status sebagai isteri...tak sangka rasa sekejap je masa berlalu..

Buat suami tercinta......ingin su katakan yang su amat menyayangi abg.Segala suka duka kita harungi bersama kan..Moga tahun baru akan datang akan membawa lebih seribu kemanisan buat kita kan abg..lagi2 dalam menanti kehadiran insan tersayang kita ini..su tau abg mst tak sabar nak main dengan dia kan kan...su akan cuba menjadi seorang isteri yang baik utk abg..Tiap hari bila abg pegi keje je su selalu berdoa dalam ati supaya Allah lindungi abg selalu..selamat pegi dan sampai dari tempat keje ke umah. Selagi abg tak balik..ati su risau je lagi2 bila abg bawak moto tau..Ingat lagi bulan 3 masa abg Xcident tu..hanya Allah sahaja yang tau ati su ni mcm mana..dah nangis dah kt ofiz pun time tu.Dengan alahan lagi su gagahkan juga balik umah ambil brg..pegi gadong then terus pg KL. Lega ati ni bila dpt tgk abg tau. Ptg tu plak kt pg balai polis..nasib dpt mak mertua kuatkan..hehehe...mak la yg tolong tolak kerusi roda abg tu..(mekasih mak!)dan su pn terpksla tgu dalam kete dgn ujan ribut petir time tu..sabar jela bila mengingatkan kembali..Tapi su bersyukur abg tak pape. Sebab tu su selalu pesan ngan abg ati2. Su nak abg sehat2 selalu juga sebab su tak mampu menjaga diri su tanpa abg. Terima kasih abg kerana membahagiakan su selama ini. I LOVE YOU SO MUCHHHHH!!!!!!! MUAHHHHH!!!!!!



"SeNtiasa kEkaLkaN kAsiH sAyaNG BERsaMa"