WELCOME TO MY BLOG..

Dedikasi khas buat ibuku,suamiku & teman-temanku yang dicintai!

Tuesday, March 16, 2010

Anak itu anugerah dari Allah S.W.T


Assalamualaikum semua....

agak lama dah blog ni tak terupdate kan...sebab tu terpksa tutup..hehehe..em...pagi ni xde story sgt..cume saya nak berkongsi rasa gembira dan besyukur sgt ke hadrat Illahi...kerana dengan izinNya saya dah disah kan berbadan dua. :) ptg smlm dah pegi klinik dan doktor pun dah sahkan...tak sangka plak dah 5 minggu..terkejut sgt...tak tahula nak kata ape lg..tunggu jela..harapan saya moga baby saya ni sehat dan lahir menjadi anak yg soleh dan soleha kan...Amin..

"SeNtiasa kEkaLkaN kAsiH sAyaNG BERsaMa"